încărcare...

Angajament de calitate (SLA)

Oferim servicii la cele mai înalte standarde și ne place să știm că toți clienții noștri sunt foarte mulțumiți. Pentru a confirma calitatea serviciilor oferite de compania noastră, garantăm funcționalitatea serviciilor de găzduire web, găzduire reseller, servere virtuale si dedicate cu un uptime de 99.9% lunar.

Dacă serviciul dumneavoastră este afectat de o întrerupere sau de o lucrare de mentenanță, care nu a fost anunțată cu minim o oră în avans, vă vom oferi o compensare pentru nefuncționalitate astfel:
• nefuncționalitate între 0 și 1h15 minute (0.1% din lună): nu se oferă compensare
• nefuncționalitate de peste 1h15 minute: pentru fiecare oră de întrerupere vă oferim o zi de hosting gratuită (vom prelungi scadența serviciului de hosting contractat cu o zi)

Limita maximă pentru compensare este de o lună (30 de zile calendaristice) adăugată în mod gratuit serviciului afectat de întrerupere. Disponibilitatea serviciului se măsoară pentru o lună calendaristică, exceptând perioadele de mentenanță anunțate.

Pentru a beneficia de compensare, clientul trebuie să trimită o solicitare către noi în maxim 7 zile de la incident, iar intreruperea trebuie să fie confirmată de echipa noastră tehnică.

Pentru VPS, VDS și servere dedicate, disponibilitatea se măsoară prin răspunsul serverului la interogarea ping (exceptând situația în care firewall-ul clientului blochează răspunsul ping).

Compensațiile nu se oferă pentru:
• războaie, calamităti naturale, incendii
• embargouri
• indisponibilitatea funcționării site-ului din motive ce țin de client (erori în site, atacuri dDoS, flood, malware, viruși, alte atacuri informatice asupra site-ului clientului) sau a software-ului folosit de acesta.
• atacuri informatice
• disfuncționalități ale rețelei de internet naționale sau externe, în afara rețelei datacenterului nostru
• disfuncționalități la servere DNS care nu sunt controlate sau administrate de noi
• probleme de acces ale clientului prin FTP/sFTP, POP, IMAP, SMTP, adrese IP blocate în firewall
• acțiuni ale autorităților legale competente

Nu se oferă garanții și nu ne asumăm răspunderea pentru nici o daună, pierdere de profit, beneficii nerealizate sau orice alte pierderi suferite de client sau de alte terțe persoane, în mod direct sau indirect.

Acest angajament de calitate (service-level agreement) vi se aplică în calitate de client, dacă ați comandat cel puțin unul dintre serviciile noastre.

Ne rezervăm dreptul de a modifica termenii acestui Angajament de Calitate.

Orice modificare va fi anunțată prin intermediul site-ului nostru.