încărcare...

In aceasta sectiune vei gasi toate informatiile necesare. Termeni si conditii de utilizare (TCU), utilizare acceptabila (AUP), politici de confidentialitate, conditiile de inregistrare a domeniilor precum si alti termeni specifici serviciilor din oferta noastra comerciala. In masura in care ai intrebari legate de termenii legali, te rugam sa ne contactezi.

Aplicabilitate

Termenii si conditiile generale prezentate in cele ce urmeaza se adreseaza tuturor clientilor si potentialilor cumparatori ai societatii Access Network Solutions SRL, prin intermediul site-ului https://www.ixcloud.ro/.

Termenii si conditiile contractuale sunt considerate acceptate de catre client prin efectuarea unei comenzi pe site-ul https://www.ixcloud.ro/. Pentru fiecare comanda, clientul isi va da acordul asupra respectarii integrale a conditiilor contractuale.

Access Network Solutions SRL isi rezerva dreptul de a revizui prezentul Document, ori de cate ori este necesar, in conformitate cu legislatia in vigoare si cu politicile interne ale societatii.

Clientul are obligatia de a se informa periodic asupra termenilor si conditiilor contractuale.

Definitii si termeni generali de referinta

Prestator – este societatea Access Network Solutions SRL, persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in judetul Ilfov, localitatea Popesti – Leordeni, str. Cheiul Dambovitei, nr. 26, vila C50, camera 1, inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Ilfov cu numarul J23/2323/2017, cod unic de inregistrare ONRC 37597146. Societatea este inregistrata in scopuri de TVA, avand codul special RO39891392 pentru tranzactiile externe.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica sau persoana juridica, care lanseaza o Comanda pe site.

Client – poate fi orice persoana fizica care a dobandit capacitatea de exercitiu, incepand cu varsta de 16 ani, si /sau persoane juridice care are sau poate avea acces la continutul contului de Utilizator. Minorii cu capacitate restransa de exercitiu cu varsta cuprinsa intre 14 - 16 ani, pot accesa un cont de utilizator doar sub subravegherea unui reprezentant legal. Minorilor cu varsta sub 14 ani li se interzice crearea si utilizarea unui cont de utilizator.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale, a contractului de furniare de servicii sau a contractului de afiliere.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Clientului transmiterea Comenzii si care contine datele de identificare ale Clientului, precum si istoricul acestuia in Site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate. Prestatorul isi rezerva dreptul de a bloca conturile care se dovedesc a fi create sub identitati false sau care pot fi suspecte de frauda.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Prestator si Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Prestatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Servicii de pe Site.

Site – magazinul online gazduit la adresa web https://www.ixcloud.ro/

Contract – reprezinta contractul de prestari servicii la distanta incheiat intre Prestator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Prestatorul si a Cumparatorului.

Serviciile oferite. Obiectul contractului

Clientul poate alege unul sau mai multe tipuri de servicii prezentate pe Site. Pentru informatii suplimentare, in legatura cu produsele si / sau serviciile oferite, Clientul ne poate contacta aici.

Ininte de a achizitiona un serviciu si / sau produs, clientul are obligatia de a se informa cu privire la configurarea tehnologiei informatiei, a programelor utilizate, precum si a platformei de calculator. Prestatorul nu poate fi tras la raspundere, in cazul unor incompatibilitati intre serviciile si / sau produsele achizitionate prin intermediul site-ului si componentele hardware si software detinute de catre Client.

Pachetele de servicii

Access Network Solutions SRL ofera solutii complete si integrate, atat partenerilor Business to Business, cat si clientilor Business to Public. Solicitarea unei cereri de oferta personalizata poate fi transmisa pe adresa de mail b2b [at] ixcloud.ro.

Prezentam cateva tipuri de servicii oferite

– inregistrare domenii internet
– servicii gazduire web
– servicii gazduire servere virtuale VPS (Virtual Private Server)
– servicii inchiriere servere dedicate
– emitere certificate SSL (Secure Sockets Layer)

Lista prezentata mai sus, are caracter orientativ si nu este exhaustiva. Access Network Solutions SRL are capacitatea de a implementa cu succes serviciile dedicate atat pe piata nationala, cat si internationala.

Comanda. Acceptarea conditiilor de utilizare

Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda, efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Adaugarea unui serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a serviciului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Prestatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Prestatorul, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Prestatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat / Paypal, in cazul platii online / Paypal;
- datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Activarea serviciilor

Activarea serviciilor de gazduire, reseller, VPS, SSL, precum si a domeniilor se realizeaza dupa confirmarea platii electronice a facturii proforme. Sistemul de activare sau reinnoire proceseaza in mod automat toate cererile. In cazul unei erori de procesare, se interveni manual pentru activare. Clientul este dator sa verifice dupa efectuarea platii, activarea serviciilor platite sau reinnoirea acestora. Domeniile odata inregistate, nu se pot sterge sau modifica indiferent de extensie.

Prestatorul nu isi asuma eventualele incidente in care sistemul automat, nu a procesat comenzile iar procesarea manuala nu a ajuns la el pentru a fi efectuata. Activare se va realiza imediat ce clientul a sesizat problema.

Prestatorul nu raspunde pentru neplata la timp a domeniilor care necesita reinnoire, acesta putand duce la plata unei taxe de activare sau la pierderea domeniului. Taxele de activare depind de fiecare tip de domeniu si sunt afisate pe Site.

Prestatorul nu isi asuma raspunderea in cazul in care intre momentul efectuarii comenzii, a platii si efectuarea inregistrarii domeniului, acesta este inregistrat de catre un alt utilizator. In aceasta situatie, Clientul poate solicita fie rambursarea sumei achitate pentru domeniu, fie inregistrarea unui alt domeniu cu aceeasi extensie.

Pointarea domeniilor catre hosting se face prin intermediul nameserverelor, care se seteaza de catre client sau de catre Prestator la cererea clientilor. Toate domeniile beneficiaza gratuit de administrare a zonei DNS.

Prestatorul isi rezerva dreptul de a refuza sau de a intarzia acele activari care contravin legislatiei in materie sau regulilor specifice fiecarui registrator in parte. Vom informa clientii asupra acestor intarzieri sau refuzuri de activare in maxim 24 de ore de la momentul normal al activarii.

Prestatorul isi rezerva dreptul de a suspenda serviciile dupa depasirea datei scadente sau la data de expirare fara o notificare prealabila. Emiterea facturii cu 7 zile inainte de expirare reprezinta o notificare in acest sens. Serviciile scadente sunt suspendate automat la 7 zile de la data scadenta, iar serviciile expirate sunt sterse in ziua expirarii la ora 09:00 ora Romaniei.

Nici un serviciu achizitionat nu cuprinde obligatia clientului de a continua colaborarea dupa expirarea perioadei platite.

Facturare - plata

Tarifele afisate pe Site sunt exprimate in LEI si nu contin TVA.

Pana la finalizarea comenzi, Prestatorul are dreptul de a modifica preturile pentru serviciile oferite prin intermediul site-ului, in orice moment, si nu ofera garantii de pret sau rambursari in situatia unei reduceri a pretului sau a unei oferte promotionale ulterior achizitiei.

Prestatorul poate ajusta preturile o data pe an in functie de rata anuala a preturilor de consum din România, calculata pe baza indicelui armonizat al preturilor de consum (IAPC). Pentru astfel de cresteri, aprobarea clientului nu este necesara.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Prestatorul va emite catre Client o factura pentru Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare, in vederea intocmirii Declaratiei 394 "Declaratie informativa privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national", publicat in Monitorul Oficial nr. 376/04.06.2007

Prestatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Servicii vandute pe site-ul https://www.ixcloud.ro/ precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Clientului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Client in Contul sau.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Prestator, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

Prin trimiterea Comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Prestator in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, Clientul are obligatia de a sesiza acest aspect pe adresa de mail: billing@ixcloud.ro

In cazul neplatii unei facturi in termenul scadent, Prestatorul are dreptul de a impune o taxa de reactivare in valoare de 10% din valoarea facturii. Daca termenul scadent a fost depasit cu mai mult de 14 zile taxa de reactivare va fi dublata in fiecare zi de depasire a celor 14 zile initiale.

Modalitatea de plata

Plata online folosind cardul

Plata va putea fi efectuata online cu cardul prin platforma NETOPIA Payments SRL, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, site-ul nostru foloseste platforma NETOPIA Payments SRL

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, Clientul trebuie sa furnizeze codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare, numele detinatorului si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, unele informatii pot varia). In cazul in care cardul este inrolat "3D secure", clientul trebuie sa specifice si codul "3D secure" referitor tranzactiei respective.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei NETOPIA Payments SRL, Access Network Solutions SRL nu solicita si nu stocheaza datele referitoare la cardul Clientului.

Plata online prin PayPal

Plata va putea fi efectuata online si prin PayPal, prin utilizarea de catre Client a contului deschis la PayPal.

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru aceste tranzactii.

Plata prin transfer bancar (ordin de plata)

Plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Prestator, transmise prin e-mail catre Client.

Procesarea comenzii si livrarea serviciilor se va efectua dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a facturii proformei emise.

Nume societate: Access Network Solutions S.R.L.

Cont bancar: RO29BTRLRONCRT0396872501, deschis la Banca Transilvania

Cod unic inregistrare: 37597146

Indiferent de valuta in care tranzactioneaza Clientul, platile se vor efectua in lei, la cursul de schimb al bancii Clientului.

Dacă efectuați plata prin ordin de plată/foaie de vărsământ, trimiteți o copie după dovada de plată sau, în cazul achitării prin e-banking, un print screen care să ateste tranzacția, la departamentul comercial.

Suspendarea serviciilor pentru neplata

Prestatorul are dreptul de a suspenda orice serviciu furnizat dupa trecerea a 7 zile de la data scadentei de plata a serviciilor daca aceasta nu a fost efectuata.

Stergerea contului in urma neplatii

Prestatorul are dreptul de a sterge definitiv toate datele serviciilor aferente dupa implinirea a 30 de zile de la data scadenta a platii serviciilor, daca aceasta nu a fost efectuata.

Drepturile si responsabilitatile prestatorului

Prestatorul asigura serviciul de backup zilnic, saptamanal si lunar pentru serviciile de gazduire si reseller gazduire web. Serviciul de backup nu include fisierele email, error logurile sau continutul folderului trash. Prestatorul va efectua backup pentru fisierele siteurilor, cron joburi si pentru bazele de date.

Pentru serviciile de VPS, servere dedicate si colocare, Prestatorul nu asigura backup insa va oferi GRATUIT asistenta tehnica necesara configurarii, generarii, administrarii si reinstalarii unui backup. La cerere si contra cost Prestatorul va efectua backup de sistem. Pentru VPS, servere dedicate si colocare deteriorarea grava a componentelor hardware care poate duce la pierderea partiala sau totala a datelor va conduce la obligarea Prestatorului de reinstalare in cel mai scurt timp. Prestatorul nu raspunde pentru continuturile de date pierdute, asigurarea backup-ului revenind exclusiv clientului.

Prestatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

Prestatorul isi rezerva dreptul de a suspenda serviciile clientilor care abuzeaza de resursele alocate sau fac interventii nepermise care contravin legislatiei in vigoare. Site-urile, emailurile sau fisierele care contin virusi sau alte inserari ce pot pune in pericol buna functionare a serviciilor celorlalti clienti vor fi imediat sterse fara obligatia de notificare prealabila sau ulterioara.

Prestatorul are dreptul de a inceta relatiile contractuale, in cazul in care se dovedeste ca sunt utilizate materialelor si informatiilor cu caracter ilegal. Astfel, actiunile ilegale, scanarile de sisteme, phising-ul, spam-ul sau alte actiuni de natura a afecta alti utilizatori sau provideri vor fi imediat inregistrate, serviciile vor fi suspendate iar detinatorii vor fi declarati la Oficiul Roman Antifrauda si la Politie, fara o notificare in prealabil.

Prestatorul nu va fi responsabil pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.

Prestatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Prestator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Serviciilor dupa livrarea acestora.

Prestatorul nu permite si nu comercializeaza site-uri de tip adult fara licenta si fara respectarea stricta a legislatiei in vigoare privind pornografia si restrictionarea accesului minorilor la astfel de continuturi. Nerespectarea acestui articol va duce neintarziat la suspendarea serviciilor fara punere in intarziere si la blocarea contului si platilor efectuate. Aceste reguli sunt valabile atat pentru continuturi cu caracter informativ cat si cu expunere directa.

Drepturile si responsabilitatile clientului

Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul / Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Clientul are responsabilitatea de a actualiza informatiile de contact si datele de facturare mentionate in contul sau. Prestatorul nu are nicio responsabilitate pentru daune intervenite ca urmare a neefectuarii de catre client a actualizarilor necesare.

Clientul este responsabil pentru mentinerea conditiilor de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile. Daca exista orice dubiu in acest sens, clientul trebuie sa modifice sau sa solicite modificarea datelor de autentificare contactand echipa de asistenta.

Toti detinatorii de servicii de gazduire, reseller, vps, servere dedicate sau colocare sunt in totalitate raspunzatori pentru ceea ce se intampla pe serverul/contul lor. Clientul are obligatia de a nu efectua comenzi si activari de servicii ale caror continuri nu le stapaneste indeajuns si al caror scut de securitate nu il pot asigura.

Retragerea din contract. Politica de Retur

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renunțare la un Serviciu expira în termen de 14 zile, de la momentul confirmarii platii.

In cazul in care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta va trebui sa anuleze serviciile contractate din contul de client sau prin deschiderea unui tichet de suport.

In cazul in care Comanda este achitata, Prestatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Prestatorul de catre Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru Comenzile achitate cu card online - > prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar -> prin virament bancar;

In cazul in care un Serviciu comandat de catre Client, nu poate fi pus la dispozitie de catre Prestator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Prestatorul a luat la cunostinta acest fapt.

Servicii pentru care nu se asigura dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinţa de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Prestator;

Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinţa de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere.

Confidentialitatea

Prestatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in Politica de confidențialitate.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Prestatorului.

Limitari de gazduire

TRAFIC NELIMITAT este un concept comercial pe care Prestatorul il foloseste pentru a indica faptul ca nu intentioneza sa contorizeze acest parametru, el nefiind determinant in evaluarea consumului de resurse al unui cont. Prestatorul are insa dreptul de a notifica, de a modifica palierele de pret, de a suspenda sau de a sterge in ultima instanta fara obligatii de plata sau restituiri de fonduri, acele conturi care utilizeaza resurse disproportionate in raport cu pachetul de gazduire activ.

Prestatorul va proceda la transmiterea a trei notificari succesive prin care va informa asupra abuzului de resurse si va propune cel putin doua solutii alternative. In lipsa unui consens, dupa a treia notificare, Prestatorul are dreptul de a inchide acel cont care face abuz. Traficul nu poate depasi spatiul alocat deinmultit cu numarul de zile al lunii curente.

Spatiul de Gazduire Nelimitat este deasemenea un concept comercial utilizat la pachetele Unlimited. Contorizarea efectiva a spatiului de gazduire nu se face, insa monitorizam cu atentie tipul de continuturi incarcate si ne rezervam dreptul de a restrictiona partial sau total contul care nu respecta urmatoarele conditii:

- Spatiul de Gazduire nu poate fi utilizat pentru incarcarea si/sau streaming-ul audio-video. Recomandam utilizarea embed-urilor in acest sens.
- Spatiul de Gazduire nu poate fi utilizat pentru stocarea de fisiere in scop de download sau share.
- Spatiul de Gazduire nu poate fi utilizat pentru transfer de date, altele decat cele cu destinatie precisa de design web, navigare si comunicare email.
- Spatiul de Gazduire TREBUIE folosit NUMAI in scopul destinat prin esenta serviciului, respectiv fisiere site, baze de date pentru site, fisiere email.

Functia WebDisk din cPanel este dezactivata si nu permitem utilizarea unor programe asemanatoare pentru stocari de date la distanta.
In functie de oferta curenta, denumirea comerciala a pachetelor si/sau spatiul alocat acestora poate diferi, intotdeauna aplicandu-se oferta curenta afisata pe Site.
Pentru serviciile shared si reseller hosting sau VPS hosting nu acceptam site-uri cu continut ilegal, filme, muzica, jocuri, download si upload, trackere, torente, redirecte, statistici, trafic,site-uri wap sau dedicate pentru chat si mobil. Nerespectarea acestei prevederi va duce automat la stergerea contului fara alte obligatii din partea noastra.
Pentru pachetele de gazduire web si reseller gazduire web, Clientul este obligat sa conecteze calculatorul de lucru la server prin FTP, fiind obligatoriu protejat cu un antivirus licentiat. Aceasta conditie este necesara si obligatorie, intrucat altfel puteti deveni victima unui atac menit sa va copieze datele de acces cu scopul de a posta in contul dvs fisiere cu actiuni ilegale.
Clientul este obligat sa verifice periodic scripturile utilizate pe server si sa le mentina la zi, pentru a evita eventuale tentative de spargere cu scopul de a posta fisiere cu actiuni ilegale. In situatia in care site-ul a fost spart si se dovedeste ca sunt postate fisiere si scripturi care fac phishing sau spam, Prestatorul are dreptul de a proceda de urgenta la suspendarea neconditionata a contului.
Pentru serviciile de gazduier Reseller, VPS, VDS si Servere Dedicate sau Colocate, Clientul este obligat sa impuna aceste conditii si clientilor lor si sa actioneze urgent la suspendare in cazul in care acestia nu le respecta si apar actiuni ilegale in conturile lor.

Limitari specifice pachetelor de shared hosting, care nu pot fi modificate:

• upload_max_filesize=64M standard, 128M business
• memory_limit=256M standard, 512M business
• max_execution_time=60 standard, 120 business
• php_mail=Off
• max_input_time=60
• post_max_size=64M, 128M business
• allow_url_fopen=Off
• register_globals=Off
• safe_mode=Off
• disable_functions:
• exec, system, passthru, shell_exec, escapeshellarg, escapeshellcmd, proc_close, proc_open, dl, popen, show_source, posix_kill, posix_mkfifo, posix_getpwuid, posix_setpgid, posix_setsid, posix_setuid, posix_setgid, posix_seteuid, posix_setegid, posix_uname, symlink, link, syslog, pcntl_exec, pcntl_fork, pcntl_signal, pcntl_waitpid, pcntl_wexitstatus, pcntl_wifexited, pcntl_wifsignaled, pcntl_wifstopped, pcntl_wstopsig, pcntl_wtermsig, allow_url_fopen, mail, set_time_limit, ini_set

Conditii speciale servere dedicate si VPS

Platile efectuate pentru VPS si Servere dedicate nu se returneaza. Serverele sunt oferite fara management, clientul este responsabil pentru administrarea serverului propriu.

Plata pentru serviciile VPS si Servere Dedicate se efectueaza in avans. Plata pentru VPS-uri si servere trebuie efectuata pana cel tarziu pana la data expirarii serviciului. Daca nu este efectuata plata pana la aceasta data VPS-ul sau serverul va fi inchis si sters definitiv, inclusiv toate datele existente pe VPS sau server, acestea nu vor mai putea fi recuperate dupa stergere.

Serviciul VPS este destinat in exclusivitate activitatilor legitime si legale (gazduire websites, email, aplicatii etc); este interzisa folosirea serviciului pentru gazduirea de servere de jocuri de orice tip, aplicatii mirc, etc.

Serviciul va fi suspendat fara notificare in cazul in care de pe serverul VPS este initiata orice forma de atac informatic, in particular atacuri de tip flood.

Serviciul va fi suspendat fara notificare in cazul in care serverul VPS primeste atacuri informatice de tip flood. In cazul in care se divedeste ca motivul atacului informatic este legat de aplicatiile rulate, Prestatorul va suspenda automat serviciile, intrucat contravin prezentului contract.

Reguli ANTISPAM

Prestatorul nu permite trimiterea de SPAM-uri.

Prestatorul nu permite trimiterea unui volum mare de e-mailuri pe zi in niciun caz, conform limitei pachetului de hosting activ, tocmai pentru a preveni actiuni eventuale de SPAM. Prestatorul are dreptul de a suspenda sau chiar a inchide conturile care apeleaza la aceasta metoda de promovare.

Scripturile care trimit newsletter sau informari catre utilizatori trebuie sa fie conforme cu cerintele antispam in vigoare, respectiv sa trimita grupuri mici de emailuri in unitati de timp rezonabile si sa aiba acordul destinatarilor. Sunt interzise folosirea de scripturi neverificate pentru email.

Transfer Servicii

Prestatorul ofera clientilor sai posibilitatea de a muta dintr-un cont in altul serviciile dorite. Mutarea domeniilor presupune in acceptiunea registratorilor schimbarea detinatorului si se efectueaza cu conditia reinnoirii acestora in prealabil. Dupa reinnoire, domeniul poate fi cedat altui detinator, iar acesta va beneficia de intreaga perioada de valabilitate. Mutarea tuturor celorlalte servicii in alt cont catre alt detinator presupune un cost comunicat de operatorii nostri. Solicitarea de mutare trebuie depusa de actualul detinator cu indicarea numelui si adresei de email a viitorului detinator in conditiile specificate mai sus.

Comunicarile comerciale

Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Prestatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

- prin notificarea in scris la adresa de mail office@ixcloud.ro;
- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Prestator; sau
- prin contactarea Prestatorului.

Prin adaugarea de Servicii in sectiunea din Cont:

“Cosul meu”, Prestatorul va transmite Clientului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

– la modificarea pretului Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
– la recomandari de Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,

In urma achizitionarii unui Serviciu, Prestatorul poate transmite Clientului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la sugestii de Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Serviciul achizitionat.

Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul anterior de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Prestator sau prin contactarea directa a reprezentantilor Prestatorului in acest sens.

De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți si nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea Prestatorului.

Garantii

Prestatorul raspunde de functionarea in bune conditii a serviciilor si produselor oferite. Raspunderea pentru continutul site-urilor, vps-urilor, vds-urilor sau serverele dedicate ale clientilor apartine exclusiv acestora.

Pentru domenii, certificate ssl, licente software, VPS si servere dedicate returnarea banilor nu se va procesa intrucat aceste servicii presupun eforturi si costuri de activare.

Domeniile se inregistreaza pe o perioada minima de 1 an si se reinnoiesc optional dupa expirarea perioadei. Clientul este unicul detinator al dreptului de folosinta.

Incetarea folosintei domeniilor se face in momentul in care, dupa 3 notificari succesive clientul nu efectueaza o noua plata.

Domeniile .ro sunt inregistrate pe numele clientului final si sunt supuse regimului general de folosinta pentru domenii web.

Dreptul de utilizare (folosinta) pentru un domeniu web este in beneficiul clientului atata timp cat plata perioadei active este realizata. Este recomandata reinnoirea domeniului inainte de expirarea acestuia. Daca domeniul a expirat, dreptul de folosinta trece la Prestator care poate solicita pentru reactivare taxe suplimentare.

Serviciul de inregistrare domenii ofera clientilor domenii anuale pe numele lor. Gestionarea domeniilor cu privire la datele detinatorului (adresa, telefon, fax, etc) si nameservere dorite se face din contul de client de pe Site. Transferul domeniilor din administrarea Prestatorului se poate face oricand la cererea clientului.

Review –uri

Scrierea de Review-uri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti, in sectiunea “Review”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review pe Site, Utilizatorii/Clientii acorda Clientului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Clientului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client, in momentul inscrierii de Review-uri in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

– sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client;
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la anumite servicii de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de servicii similare;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Prestator;
– sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Prestator sau sa inscrie Review-uri care sa contina materiale de natura publicitara;
– sa nu utilizeze Review-ul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul va adauga si un Rating relevant pentru serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al serviciului. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

In cazul in care Prestatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului de a inscrie Review-uri.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de serviciul achizitionat, Clientii ne pot contacta prin intermediul serviciului de asistenta disponibil pe site. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Regulamentul (UE) 2016 / 679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016, privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit pe scurt GDPR, a inceput sa produca efecte incepand cu data de 25 mai 2018.

Conform GDPR „DATE CU CARACTER PERSONAL” inseamna orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana vizata), direct sau indirect. Informatii suplimentare cu privire la politica de confidentialitate pot fi accesate la adresa https://www.ixcloud.ro/legal/politica-de-confidentialitate/.

Orice sesizare sau solicitare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Access Network Solutions SRL, poate fi inaintata responsabilului desemnat cu protectia datelor cu catacter personal sin cadrul societatii la adresa de mail dpo@ixcloud.ro.

Folosirea cookie-urilor

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document si poate fi consultata la adresa https://www.ixcloud.ro/legal/informatii-cookieuri/.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Pentru astfel de evenimente nu se returneaza contravaloarea serviciilor oferite si nici nu se platesc daune de catre Prestator. Pentru evitarea acestor evenimente sau pentru reducerea efectelor lor, Prestatorul se obliga sa faca lunar backup-uri de siguranta pe servere offline.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legea aplicabila – Jurisdictia

Prezentul continut este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Prestator si Utilizatori / Clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.